Serwis internetowy marki Palma, będący sercem wiosennej kampanii 360 obecnej w TV, prasie, mediach internetowych i na półkach sklepowych.
Naszym
wyzwaniem było stworzenie przyjaznego miejsca dla odbiorców, dla których w
okresie świątecznym serwis miał skupiać i angażować uwagę konsumenta. Stworzyliśmy
przejrzysty i zrozumiały layout, ukazujący zarówno dawkę inspirujących
przepisów kulinarnych odnajdywanych za pomocą wyszukiwarki i filtrów, jak i
pigułkę wiedzy o flagowym produkcie firmy.
Jako podmiot wykonawczy w oparciu o agencyjną współpracę z 19°Południk / Strategic & Creative collective stworzyliśmy serwis internetowy pozycjonujący markę Palma,
będący sercem wiosennej kampanii 360 obecnej w TV, prasie, mediach
internetowych i na półkach sklepowych, skupiający informację o produkcie i
przepisach związanych z produktem. Odpowiadamy za wdrożenie serwisu wraz z
budową architektury informacji. Koncept kampanii i layout serwisu został
zrealizowany przez agencję 19°Południk.